vineri, 1 martie 2013

Din categoria "Revelatiile de gradul zero"

De o curiozitate excesiva, dupa cum ma stiti, in ceea ce priveste treaba cu astrele, mi-am calculat recent (nu eu, nu-s chiar asa de dusa) hartile astrale. Ca sa ma lamuresc cum sta treaba cu ascendentul, dupa ce doamna Mako mi-a bagat tocul-cui in suflet, spunandu-mi ca my rising sign nu e ala pe care il stiam eu. Adica Taur. Si cu care eram in cele mai bune relatii de prietenie, el de pamant si eu de apa, asa de bune, incat nu puteam nicicum sa pricep de unde toate comportamentele mele total atipice pentru un personaj asezat,calm si puternic precum mai sus numita victima de corida.

Insa, dupa ce mi-am facut doua harti astrale, ca sa fiu sigura ca e informatie verificata riguros, cu metoda, nu mica mi-a fost stupoarea sa descopar ca globul de cristal (la care ai acces numai daca iti faci cont) al coanei Mako graise adevarul... Ascendentul meu e nici mai mult nici mai putin decat fix in Berbec.

Iar asta dupa ce intreaga mea viata dupa descoperirea previziunilor astrale, am trait leganata in mirajul ca sunt o combinatie cum nu se poate mai dragalasa intre doua zodii care oricum se inteleg tare bine.

Nu as vrea sa fiu gresit inteleasa. Nu discriminez nici o clipa Berbecii. Doar ca, trebuie sa recunosc, mi se explica niste lucruri despre mine intr-o cheie noua. Desi prea familiara ca sa ne dam acum dupa deget si sa zicem ca nu e asa.

Ca atare, comitatul Cheshire isi modifica scriptele si trece cu glorie si deplina resemnare noile date de stare civila astrologica. Pentru ca doar acum intelege firul narativ al martialismelor, hotararilor extreme, datului cu capul in zid cand e lumea mai draga, fuga din fata plictiselii si forat cu unelte deloc delicate prin afectele celor din jur, incapatanarea si persistenta in scenarii tzacanite, ca si neacceptarea esecurilor si tendintele soft (inca) de taking over the world.

Consemnam: Cheshire, Rac cu ascendent. In Berbec. (God help us all!) (END)

Later edit 16 martie 2008: nu exista nici o clipa de certitudine in aceasta lume mare... :)) pentru ca nu este deloc sigur ca ascendentul ala in berbec e in berbec si nu in taur. parerile sunt atat de impartite, incat oficial si formal declar ca n-o sa ma mai intereseze niciodata predictiile astrale in ceea ce ma priveste, nici macar in gluma. nu se poate, domnule, nu se poate...nu poti fi sigur de nimic, de nimic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu