vineri, 1 martie 2013

Sfarsit de an ca la abator

De la Go-lightly pana la maratonul de suplimente care trebuiesc trimise in teascurile de la tiparnitza in timp record saptamanile acestea, un an in care s-au intamplat de toate. Evenimentul 2007 a fost pelerinajul la Paris in doua runde pentru alegerile prezidentiale. La o distanta apreciabila vine suplimentul, care din septembrie incoace imi mananca tacticos sanatatea si neuronii. Dar eu il iubesc si nu i-o iau in nume de rau. Asa fac copiii cand sunt mici...

In rest, n-ar mai fi nimic demn de mentionat. A, ba da, Rembrandt-ul si Warhol-ul de la Amsterdam, din noiembrie. Ca atare, un an ca oricare altul (nici nu vreau sa ma gandesc ce mai poate veni in 2008 :D)

Voi ce-ati mai facut de cand au napadit buruienile in gradina engleza din comitatul Cheshire?


Edit din 6 ianuarie 2008: si da, poate ca cel mai important moment al anului: inteviul cu Tori Amos, fix de ziua mea, pe 13 iulie. O zi Tori Amos de la cap la coada. Dar fiind atat de speciala si de a mea, nici nu mi-a trecut initial prin cap s-o mentionez aici. Multumiri celor care au sesizat inadvertentza! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu